Новости

Блокування сервісів ВКонтакте, Яндекс, Одноклассники, Mail.Ru та інш

err404

Президент Петро Порошенко підписав указ, яким ввів в дію рішення РНБО про оновлення списку санкцій проти низки російських компаній та їх технічних партнерів, серед яких соцмережі «Вконтакте» і «Одноклассники», компанія «Яндекс» тощо.
Цей указ розміщено на сайті президента за посиланням http://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850

та на сайті урядового курьєра https://ukurier.gov.ua/media/documents/2017/05/16/2017_05_17_133upu.pdf

На головних обчислювальних мережах України з 22.05 вже введено блокування доступу до сторінок та блокована робота програм (мобільних застосунків) розробниками яких є вище зазначені компанії.

Вітаємо з Міжнародним днем Інтернету

Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії. (https://uk.wikipedia.org/wiki/Міжнародний_день_інтернету)www-day

Міжнародний день Інтернету — святкується 4 квітня[1] — у день смерті святого Ісидора Севільського, покровителя учнів та студентів[2], який створив першу в історії енциклопедію «Etymologiae» в 20 томах. Також дата 4.04 дуже схожа на помилку HTTP 404.

У 1998 році католицька церква визнала всесвітню мережу скарбницею людського знання[3][4]

У 1999 році були представлені кандидати на посаду заступника Інтернету — Святий Ісидор, свята Текла і святий Педро Регаладо. Ватикан досить довго вибирав між кандидатами і тільки 2000-му почав схилятися до думки, що найкращим покровителем Мережі буде святий Ісидор.[5] Ісидор Севільский став тимчасовим покровителем.[6] Аргументуючи своє рішення призначити саме цього святого покровителем інтернету, Іоанн Павло II сказав, що інтернет — це і є свого роду енциклопедія людських знань. Крім того, саме Ісидор Севільський вперше застосував у своїй праці систему перехресних посилань, віддалено нагадує гіперпосилання, використовувані в Мережі.[7]

На початку лютого 2001 року з’явилася інформація (з посиланням на голландського єпископа Антоона Хуркманса[8]) про те, що святим покровителем користувачів Мережі Папа Римський Іоанн Павло Другий обрав святого Ісидора Севільського[5][8]. Розглядалися кандидатури святої Рити Каскійской, батька Пія, апостола Пилипа і навіть архангела Гавриїла[8]. Проте офіційно це рішення так і не було оголошено. Більше того, Ватикан оголосив про висунення ще однієї кандидатури на посаду святого покровителя Інтернету — святого мученика Тита Брандзми, вбитого нацистами в 1942 році в концтаборі Дахау.[9].

У 2001 році з благословення римо-католицької церкви в Інтернеті був відкритий сайт www.santibeati.it, де кожен зміг проголосувати за того чи іншого претендента на пост покровителя Інтернету.[6] Результати голосування — перша «шістка» святих, а також всі запропоновані імена — повинні були бути передані до Ватикану. Разом з цим повідомлялося, що папський престол поки зберігав мовчання з приводу самої ідеї призначити покровителя всесвітньої мережі, офіційно ініціатива ніяк не коментувалася і не підтверджувалися повідомлення, згідно з якими святий вже обраний.[10]

Відновлювальні роботи 11.02 на весь день та ніч

Шановні абоненти,

Згідно інформації з офіційної сторінки нашого провайдера верхнього рівня www.facebook.com/bestnetua/ сьогодні на протязі дня та вночі будуть проводитись роботи з відновлення та модернізації обладнання. Наразі обладнання працює у аварійному режимі тому швидкість з’єднання дуже низька у всіх абонентів мережі.

 

Шановні абоненти, нагадуємо, сьогодні протягом усього дня і вночі на мережі будуть проводитись аварійно відновлювальні роботи, через що відбудеться зниження швидкості доступу та не тривале переривання сервісу. Дякуємо.

 

Cisco-L-nastroika

 

Аварії в роботі мережі 8, 9, 10, 11 лютого

Шановні абоненти,

Повідомляємо вас, що з 8 лютого відбуваються аварійно – відновлювальні роботи у мережі нашого провайдера (ТДВ «Компанія Бест») вищого рівня до каналу якого під’єднана наша мережа у Києві. На провайдера відбуваються направлені DDOS атаки.  У зв’язку з цим всі наші споживачі спостерігають перебої в роботі мережі.

Завершення ремонтних робіт заплановане на 12 лютого.

Новини про терміни відновлювальних робіт  публікуються на сайті компанії :

http://best.net.ua/o-kompanii/novosti-kompanii/do-uvagi-koristuvachiv-poslugi-internet.html

та на сторінці в соцмережі: https://www.facebook.com/bestnetua/

Зі свого боку на швидкість вирішення ситуації вплинути не можемо. На даний час опрацьовуємо питання що до будівництва додаткового (резервного) каналу з Києва. Будівництво резервного каналу має високий рівень складності та потребує щонайменше 1,5-2 місяці на виконання.

Просимо віднестись к питанню з розумінням. Провайдер вищого рівня ТДВ «Компанія Бест» має тисячі споживачів у Києві та області та докладає максимум зусиль та фінансів на усунення аварії.

 

Аварии в работе сети Интернет в период с 15.01 по 17.01

i

Уважаемые абоненты!

16.01.2017 и 17.01.2017 ведутся работы по устранению аварии, вызванной DDOS атакой на нашего провайдера верхнего уровня ТДВ «Компания БЭСТ» в ночь с 15.01.2017.

16.01.2017 и 17.01.2017 в вечернее время с 22:00 ведутся восстановительные работы, направленные на укрепление системы защиты.  Работы по устранению атак ведет провайдер верхнего уровня ТДВ «Компания БЭСТ» в Киеве, которая является нашим поставщиком канала в с. Мила, с. Петрушки и Дмитровке.

Информация о причинах аварий размещена на странице ТДВ «Компания БЭСТ»  https://www.facebook.com/bestnetua/

Повлиять и ускорить устранение никак не можем. От вышеупомянутых атак останавливается работа тысяч абонентов по Киеву и Киевской обл.

Приносим свои извинения но данные аварии не в нашей сети и мы не в силах повлиять на сеть нашего провайдера высшего звена. Просьба отнестись с пониманием к ситуации!

15965748_1345721708781344_3780800918830679612_n 16114853_1345721665448015_461861892146608931_n

Пользователям пакета Профи IP доступ в Интернет никогда не блокируется

Уважаемые Абоненты,

Все пользователи пакета Профи IP получают возможность работать без отключений даже в случае отсутствия абонплаты на 1 число каждого месяца. Это связано с тем, что статический IP адрес в основном используется для камер видеонаблюдения и в охранных целях. Соответственно мы не отключаем Интернет таким клиентам, дабы не рушить систему безопасности.

Но в то же время мы рассчитываем на Вашу порядочность и просим не забывать пополнять счет.

 

С уважением,

Администрация Optinet

static_ip

Мила, Петрушки и Шпитьки с 1 октября 2016 года получат Гигабитный Интернет

Наша компания всегда идет в ногу со временем и привычным способом оставляет своих конкурентов глубоко в далеко позади.

И вот свершилось то, о чем нас давно просили наши абоненты – МЫ ПРЕДОСТАВЛЯЕМ ГИГАБИТНУЮ СКОРОСТЬ ДЛЯ ВСЕХ НАШИХ ДОРОГИХ АБОНЕНТОВ!

ПОЛУЧАЙТЕ МАКСИМУМ ОТ ПРОСМОТРА HD, 3D, BLU RAY ФИЛЬМОВ! КАЧАЙТЕ ЧТО УГОДНО И СКОЛЬКО УГОДНО! ЗАБИРАЙТЕ СКОРОСТЬ, КОТОРУЮ ВЫ ЗАСЛУЖИВАЕТЕ!

Для полноценного пользования услугой мы рекомендуем иметь:

— модем PON (ONU) производства BDCOM модель P1501 (Модемы можно заказать у нас по телефону 044 207-91-34)

— сетевую карту на ПК, ноутбуке, поддерживающую 1 Гбит/с;

— Гигабитный коммутатор (роутер), при потребности в таковых;

— SSD жесткий диск.

Немного информации что же такое Гигабитный Интернет:

Новая услуга внедрена с помощью технологии Gigabit Ethernet, которая позволяет оператору на существующей сети увеличить максимально доступную скорость передачи данных до одного абонента в 10 раз: с существующих 100 Мбит/с до 1 Гбит/с. Расширение канала обеспечивается за счет установки на сети коммутаторов доступа нового поколения.

Из чего состоит гигабитная сети? Карты, кабели и концентраторы

Для гигабитной сети все её части должны поддерживать 1 Гбит/с. Например, если у вас установлены гигабитные сетевые карты и соответствующие кабели, но концентратор/коммутатор (роутер) поддерживает всего 100 Мбит/с, то и вся сеть будет работать на 100 Мбит/с.

lan-card

Первое требование — сетевой контроллер. Лучше всего, если каждый компьютер в сети будет оснащён гигабитным сетевым адаптером (отдельным или интегрированным на материнскую плату). Это требование удовлетворить проще всего, поскольку большинство производителей материнских плат пару последних лет интегрируют гигабитные сетевые контроллеры.

zfesrsshhkv

Второе требование — сетевая карта тоже должна поддерживать 1 Гбит/с. Есть распространённое заблуждение, что для гигабитных сетей требуется кабель категории 5e, но на самом деле даже старый кабель Cat 5 поддерживает 1 Гбит/с. Впрочем, кабели Cat 5e обладают лучшими характеристиками, поэтому они будут более оптимальным решением для гигабитных сетей, особенно если длина у кабелей будет приличная. Впрочем, кабели Cat 5e сегодня всё равно самые дешёвые, поскольку старый стандарт Cat 5 уже устарел. Новые и более дорогие кабели Cat 6 обладают ещё лучшими характеристиками для гигабитных сетей.

427618

Третий и, наверное, самый дорогой компонент в гигабитной сети — это концентратор/коммутатор с поддержкой 1 Гбит/с. Конечно, лучше использовать коммутатор (возможно, в паре с маршрутизатором), поскольку концентратор или хаб — не самое интеллектуальное устройство, просто транслирующее все сетевые данные по всем доступным портам, что приводит к появлению большого числа коллизий и замедляет производительность сети. Если вам нужна высокая производительность, то без гигабитного коммутатора не обойтись, поскольку он перенаправляет сетевые данные только на нужный порт, что эффективно увеличивает скорость работы сети по с равнению с концентратором. Маршрутизатор обычно содержит встроенный коммутатор (с несколькими портами LAN), а также позволяет подключать вашу домашнюю сеть к Интернету. Большинство домашних пользователей понимают преимущества маршрутизатора, поэтому гигабитный маршрутизатор — вариант вполне привлекательный.

Партнерські програми — охорона будинків технічними засобами

okhrannaya_signalizatsiya_doma

Наявність якісного каналу Інтернет надає додаткові можливості підключення обладнання для охоронної сигналізації та відео моніторингу.
Партнерами нашої компанії є професійні інсталятори систем безпеки.
Для наших абонентів доступні наступні партнерські послуги:
Встановлення систем охоронної сигналізації для приватних будинків, офісів, магазинів, квартир. Підбір обладнання, професійний монтаж, підключення на пульт централізованої охорони, гарантійне та післягарантійне обслуговування.

За детальною інформацією звертайтесь по телефону: 097 520 2232 Олександр

Сторінка партнерів: www.facebook.com/sferabezopasnosti/

Роз’яснення щодо методики списання абонентської плати з користувачів – фізичних осіб

Шановні абоненти, враховуючи кількість ваших запитань щодо роз’яснення як саме списується абонплата з вашого балансу, надаємо максимально детальну інформацію нижче.
Процес списання абонплати розроблено таким чином, щоб ви мали можливість економити свої кошти під час активації послуги « заморожування рахунку».
Списання абонплати відбувається у 2 кроки:
1. Списання коштів за поточний місяць здійснюються кожен останній день місяця о 23:59
2. Кожного 1 числа наступного місяця о 00:01 годин система обліку в автоматичному режимі перевіряє наявність на вашому рахунку суми, яка дорівнює або більше суми абонплати. Якщо на вашому балансі є сума, що дорівнює сумі абоненплати система обліку резервує цю суму до кінця місяця. Звертаємо вашу увагу, що сума РЕЗЕРВУЄТЬСЯ а не списується з вашого балансу до кінця місяця.

Наведемо приклад №1 з пакетом “СТАНДАРТ+”. Приклад списання коштів у період Січень-Березень 2016р. (Послуга «Заморожування рахунку» не використовувалась)
Припустимо у вас на кінець січня на балансі 450 грн. Тоді з балансу відбудуться наступні списання:
— 31 січня о 23:59 з вашого балансу буде знято 200 грн., відповідно залишок на балансі складе 250 грн.
— 1 лютого о 00:01 система обліку перевірить наявність на вашому балансі суми, що дорівнює 200 грн. та зарезервує її. На вашому балансі буде відображено залишок 250 грн. і цей залишок буде відображатись до останнього дня лютого (наприклад до 29).
— 29 лютого о 23:59 система обліку перевірить чи не заморожували ви рахунок протягом місяця. І якщо ви не користувались «заморожуванням рахунку» система обліку спише 200 грн. з вашого балансу. Відповідно залишок на балансі складе 50 грн.
— 1 березня система обліку перевірить наявність на вашому балансі суми, що дорівнює 200 грн. та у зв’язку з тим, що на балансі залишок становить 50 грн. система обліку заблокує доступ до мережі Інтернет. Відповідно поповнивши рахунок на 150 грн. на балансі стане 200 грн. та доступ автоматично відновиться. Суму 200 грн. буде зарезервовано до 31 березня. Наступні місяці алгоритм працює аналогічно наведеного вище прикладу.

 

Наведемо приклад №2 з пакетом “СТАНДАРТ+”. Приклад списання коштів у період Квітень — Травень 2016р. (Використовувалась послуга «Заморожування рахунку» )
Припустимо у вас на кінець квітня на балансі відображається 200 грн. Протягом місяця ви «заморожували» рахунок з 1 по 10 квітня, тобто на 10 днів. Вартість пакету складає 200 грн., у квітні 30 днів, відповідно один день «замороженого» доступу коштує 6.70 грн. (200/30=6.70)
Тоді з балансу відбудуться наступні списання:
— 30 квітня о 23:59 система обліку перерахує кількість днів на які ви «заморозили» баланс. У даному випадку це буде 10 днів. Та з вашого балансу буде списано 133 грн. 200 – (6.70х10)=133
— 1 травня о 00:01 система обліку перевірить наявність на вашому балансі суми, що дорівнює 200 грн. та у зв’язку з тим, що на балансі залишок становить 67 грн. система обліку заблокує доступ до мережі Інтернет. Відповідно поповнивши рахунок на 133 грн. на балансі стане 200 грн. та доступ автоматично відновиться. Суму 200 грн. буде зарезервовано до 31 травня.

 

Наведемо візуальний приклад №3 «ФОТОГРАФІЯ СТОРІНКИ СТАТИСТИКИ КОРИСТУВАЧА» з пакетом “СТАНДАРТ+”. Приклад списання коштів у період Січень — Квітень 2016р. (Послуга «Заморожування рахунку» не використовувалась)

balance_sample

На прикладі №3 видно наступне:

«А» абонент почав користуватися послугою 31.01.2016 та на рахунку в нього було 206 грн.

«Б» 31.01.2016 о 23:59 система обліку списала з рахунку суму за користування 1 день Інтернетом, а саме 6 грн. На балансі залишилось 200 грн. Суму 200 грн. було зарезервовано до кінця лютого, а саме до 29.02.2016

«В» 29.02.2016 о 21:29 абонент поповнив рахунок на 200 грн. відповідно на рахунку утворився залишок 400 грн. у якому 200 грн. зарезервовано за лютий та 200 грн. залишається на березень.

«Г» 29.02.2016 о 23:59 система обліку списала 200 грн. за лютий. На балансі абонента залишилось 200 грн.

1.03.2016 система обліку зарезервувала 200 грн. до останнього числа березня.

«Д» 31.03.2016 о 23:59 система обліку списала 200 грн. за березень.

1.04.2016 система обліку перевірила, що на балансі відсутня сума абонплати за квітень. Доступ було БЛОКОВАНО!

«Е» 10.04.2016 о 14:06 абонент поповнив рахунок на 100 грн. та на балансі утворилась сума 100 грн. яка менше абонплати. Відповідно доступ залишається БЛОКОВАНИМ. Доступ буде розблоковано тільки після того як буде внесено ще 100 грн. та на балансі утвориться сума, що дорівнює місячної абонплаті.

Контент з EX.UA це не завжди Український трафік (UA-IX)

EX_UA

Шановні Абоненти!

Якщо Ви користуєтесь сайтом «ex.ua«, і у вас є проблеми з якістю online відтворення, або завантажування контенту (Фільми HD, музика, ігри, та ін.), просимо звернути увагу на те, що сервери даних (там де зберігаються Фільми, музика, ігри, та ін.) часто розташовані за межами України, і тому Ви повинні звертати увагу на швидкість зарубіжного трафіку згідно з вашим Тарифним планом.

Усі тарифні плани Optinet гарантують швидкість доступу до 100 Мбіт/сек, що забезпечує якісне відтворення HD відео з Українських медіа джерел та сервісів (UA-IX).