Новости

Партнерські програми — охорона будинків технічними засобами

okhrannaya_signalizatsiya_doma

Наявність якісного каналу Інтернет надає додаткові можливості підключення обладнання для охоронної сигналізації та відео моніторингу.
Партнерами нашої компанії є професійні інсталятори систем безпеки.
Для наших абонентів доступні наступні партнерські послуги:
Встановлення систем охоронної сигналізації для приватних будинків, офісів, магазинів, квартир. Підбір обладнання, професійний монтаж, підключення на пульт централізованої охорони, гарантійне та післягарантійне обслуговування.

За детальною інформацією звертайтесь по телефону: 097 520 2232 Олександр

Сторінка партнерів: www.facebook.com/sferabezopasnosti/

Роз’яснення щодо методики списання абонентської плати з користувачів – фізичних осіб

Шановні абоненти, враховуючи кількість ваших запитань щодо роз’яснення як саме списується абонплата з вашого балансу, надаємо максимально детальну інформацію нижче.
Процес списання абонплати розроблено таким чином, щоб ви мали можливість економити свої кошти під час активації послуги « заморожування рахунку».
Списання абонплати відбувається у 2 кроки:
1. Списання коштів за поточний місяць здійснюються кожен останній день місяця о 23:59
2. Кожного 1 числа наступного місяця о 00:01 годин система обліку в автоматичному режимі перевіряє наявність на вашому рахунку суми, яка дорівнює або більше суми абонплати. Якщо на вашому балансі є сума, що дорівнює сумі абоненплати система обліку резервує цю суму до кінця місяця. Звертаємо вашу увагу, що сума РЕЗЕРВУЄТЬСЯ а не списується з вашого балансу до кінця місяця.

Наведемо приклад №1 з пакетом “СТАНДАРТ+”. Приклад списання коштів у період Січень-Березень 2016р. (Послуга «Заморожування рахунку» не використовувалась)
Припустимо у вас на кінець січня на балансі 450 грн. Тоді з балансу відбудуться наступні списання:
— 31 січня о 23:59 з вашого балансу буде знято 200 грн., відповідно залишок на балансі складе 250 грн.
— 1 лютого о 00:01 система обліку перевірить наявність на вашому балансі суми, що дорівнює 200 грн. та зарезервує її. На вашому балансі буде відображено залишок 250 грн. і цей залишок буде відображатись до останнього дня лютого (наприклад до 29).
— 29 лютого о 23:59 система обліку перевірить чи не заморожували ви рахунок протягом місяця. І якщо ви не користувались «заморожуванням рахунку» система обліку спише 200 грн. з вашого балансу. Відповідно залишок на балансі складе 50 грн.
— 1 березня система обліку перевірить наявність на вашому балансі суми, що дорівнює 200 грн. та у зв’язку з тим, що на балансі залишок становить 50 грн. система обліку заблокує доступ до мережі Інтернет. Відповідно поповнивши рахунок на 150 грн. на балансі стане 200 грн. та доступ автоматично відновиться. Суму 200 грн. буде зарезервовано до 31 березня. Наступні місяці алгоритм працює аналогічно наведеного вище прикладу.

 

Наведемо приклад №2 з пакетом “СТАНДАРТ+”. Приклад списання коштів у період Квітень — Травень 2016р. (Використовувалась послуга «Заморожування рахунку» )
Припустимо у вас на кінець квітня на балансі відображається 200 грн. Протягом місяця ви «заморожували» рахунок з 1 по 10 квітня, тобто на 10 днів. Вартість пакету складає 200 грн., у квітні 30 днів, відповідно один день «замороженого» доступу коштує 6.70 грн. (200/30=6.70)
Тоді з балансу відбудуться наступні списання:
— 30 квітня о 23:59 система обліку перерахує кількість днів на які ви «заморозили» баланс. У даному випадку це буде 10 днів. Та з вашого балансу буде списано 133 грн. 200 – (6.70х10)=133
— 1 травня о 00:01 система обліку перевірить наявність на вашому балансі суми, що дорівнює 200 грн. та у зв’язку з тим, що на балансі залишок становить 67 грн. система обліку заблокує доступ до мережі Інтернет. Відповідно поповнивши рахунок на 133 грн. на балансі стане 200 грн. та доступ автоматично відновиться. Суму 200 грн. буде зарезервовано до 31 травня.

 

Наведемо візуальний приклад №3 «ФОТОГРАФІЯ СТОРІНКИ СТАТИСТИКИ КОРИСТУВАЧА» з пакетом “СТАНДАРТ+”. Приклад списання коштів у період Січень — Квітень 2016р. (Послуга «Заморожування рахунку» не використовувалась)

balance_sample

На прикладі №3 видно наступне:

«А» абонент почав користуватися послугою 31.01.2016 та на рахунку в нього було 206 грн.

«Б» 31.01.2016 о 23:59 система обліку списала з рахунку суму за користування 1 день Інтернетом, а саме 6 грн. На балансі залишилось 200 грн. Суму 200 грн. було зарезервовано до кінця лютого, а саме до 29.02.2016

«В» 29.02.2016 о 21:29 абонент поповнив рахунок на 200 грн. відповідно на рахунку утворився залишок 400 грн. у якому 200 грн. зарезервовано за лютий та 200 грн. залишається на березень.

«Г» 29.02.2016 о 23:59 система обліку списала 200 грн. за лютий. На балансі абонента залишилось 200 грн.

1.03.2016 система обліку зарезервувала 200 грн. до останнього числа березня.

«Д» 31.03.2016 о 23:59 система обліку списала 200 грн. за березень.

1.04.2016 система обліку перевірила, що на балансі відсутня сума абонплати за квітень. Доступ було БЛОКОВАНО!

«Е» 10.04.2016 о 14:06 абонент поповнив рахунок на 100 грн. та на балансі утворилась сума 100 грн. яка менше абонплати. Відповідно доступ залишається БЛОКОВАНИМ. Доступ буде розблоковано тільки після того як буде внесено ще 100 грн. та на балансі утвориться сума, що дорівнює місячної абонплаті.

Контент з EX.UA це не завжди Український трафік (UA-IX)

EX_UA

Шановні Абоненти!

Якщо Ви користуєтесь сайтом «ex.ua«, і у вас є проблеми з якістю online відтворення, або завантажування контенту (Фільми HD, музика, ігри, та ін.), просимо звернути увагу на те, що сервери даних (там де зберігаються Фільми, музика, ігри, та ін.) часто розташовані за межами України, і тому Ви повинні звертати увагу на швидкість зарубіжного трафіку згідно з вашим Тарифним планом.

Усі тарифні плани Optinet гарантують швидкість доступу до 100 Мбіт/сек, що забезпечує якісне відтворення HD відео з Українських медіа джерел та сервісів (UA-IX).

 

Для тех кому нужен качественный ремонт бытовой техники, гаджетов, смартфонов, планшетов и т.д.

Для тих, кого цікавить якісний ремонт мобільних телефонів, смартфонів, планшетів, оргтехніки та будь-якої електроніки в населених пунктах: #КИЇВ #Ірпінь #Дмитрівка #Мила #Капітанівка #Стоянка #Петрушки #Шпитьки #Гореничі #Лука #Личанка #Забуча #Рубежівка #Мрія #Чайка # компанія Fixstor пропонує свої послуги.

Можливий виїзд фахівців до замовника для діагностики та усунення пошкоджень.

Телефони:
093 595 7331

123

У НАС ОБНОВИЛСЯ САЙТ ПРОЕКТА OPTINET

Мы стараемся держать в курсе событий всех наших абонентов. На нашем сайте будет регулярно обновляться карта покрытия Киева и Киевской области по мере расширения нашей локальной сети. А также клиенты нашей компании всегда будут в курсе новостей, акций и предложений.

Наш новый сайт разработан профессионалами от jellyworkz.com за что им отдельный респект и благодарности ☺

hand-net